REKLAMACJE
Bardzo się staramy, żeby nasze produkty były jak najwyższej jakości, jednak jeśli otrzymałaś niekompletną lub niewłaściwą przesyłkę, niepełnowartościowy produkt, podczas użytkowania ujawniły się wady produkcyjne – koniecznie napisz do nas na biuro@inngroup.pl Aby usprawnić rozpatrzenie Twojej reklamacji, prosimy w miarę możliwości o przesłanie opisu wady lub usterki oraz zdjęcia produktu – zapoznamy się z wiadomością i postaramy się jak najszybciej rozwiązać zgłoszony problem.
Na wszystkie wiadomości odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00. Zwykle w 1-2 dni robocze. W wyjątkowych przypadkach termin może ulec wydłużeniu, jednak na pewno otrzymasz od nas informację zwrotną do 14 dni od otrzymania przez nas Twojej wiadomości.
ZWROTY
W ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki masz prawo odstąpić od umowy i zwrócić zakupione produkty fizyczne bez podania przyczyny. Produkty nie powinny nosić śladów użytkowania czy uszkodzeń. Prosimy o odpowiednie zabezpieczenie przesyłki zwrotnej, żeby zawartość nie uległa uszkodzeniu podczas transportu. W przypadku zniszczeń lub widocznych śladów użytkowania produktu, kwota zwrotu może zostać obniżona.
Prawo zwrotu nie przysługuje Ci w przypadku zakupu:
– produktów cyfrowych i platformy subskrypcyjnej (kursów online, e-booków, audiobooków) – podczas składania zamówienia prosimy o wyrażenie zgody na natychmiastowe dostarczenie treści i informujemy, że w ten sposób prawo odstąpienia od umowy zostaje utracone, z wyjątkiem tych kursów online, w ofercie zakupu których zawarto inne ustalenia umowne.
Jeśli planujesz dokonać zwrotu naszych produktów prosimy o poinformowanie nas o tym w dowolnej, dogodnej dla Ciebie formie. Najlepiej formularz kontaktowy na stronie, lub email – biuro@inngroup.pl
Dane adresowe do zwrotu:
INN GROUP Sp. z o.o.
54-701 Wrocław
ul. Stanisława Bąka 16
Pamiętaj, że w przypadku zwrotu koszty odesłania produktu leżą po Twojej stronie.
Pieniądze zwracamy w tej samej formie, w której została dokonana płatność, może to potrwać do 14 dni od momentu dostarczenia do nas zwracanych produktów – czas ten może się wydłużyć w przypadku opóźnienia w zwrocie produktu.
W przypadku płatności za pobraniem nie mamy takiej możliwości, dlatego w takim przypadku prosimy Cię o zgodę na dokonanie przelewu i wskazanie numeru konta, na który powinien zostać zrealizowany zwrot.
Wszystkie szczegóły dotyczące reklamacji i zwrotów znajdziesz również w regulaminie sklepu.